Vásárlói információk

ÜZEMELTETŐI ADATOK
Cégnév: “DR. MOJZES” BT.
Székhely: 6500 Baja, Viola u. 4.
Adószám: 20947046-1-03
Cégjegyzék szám: 03-06-110468
Elektronikus elérhetőség: info@shineface.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 507 4714
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-130025/2017.
Webtárhely: Tárhelypark

Megrendelése leadásával Ön az “DR. MOJZES” BT. Webáruházának vásárlója lesz, és elfogadja az alábbi felhasználási és vásárlási feltételeket.

Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat:

Szerződés nyelve: magyar.
Szerződés tárgya:
A szerződés tárgya a “DR. MOJZES” BT. internetes áruházában vásárolható illetve rendelhető valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg, bizonyos cikkeknél lehetősége van több kép megtekintésére is. A termékekhez tartozó képek illusztrációk.

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk /bruttó ára/ vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, tehát Ön azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. Amennyiben a vételárnál elírás miatt nyilvánvalóan téves ár „0”Ft, „1”Ft szerepel, ezekért felelősséget nem vállalunk. A vevő ebben az esetben választhatja a javított, helyes áron történő vásárlást, vagy elállhat a vásárlástól.

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
– Magyarország területén a futárszolgálatnak készpénzben, ill.
– A futárnál, a csomag átvételekor bankkártyával
– A honlapon keresztül online bankkártyás fizetéssel
– Előre utalással.
– Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy bankkártyával.

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a
házhoz szállítás díját. A termék mennyiségek tájékoztató jellegűek. Az aktuális készlet változása, nincs vezetve a
honlapon, így ha egy termékből olyan mennyiséget rendelnek, amilyent nem tudunk teljesíteni, ezért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a vételár kiegyenlítése már megtörtént, a vételárat visszatérítjük.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben a személyes átvételi módot választja, a 2001. évi CVIII. törvény (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) alapján, az ugyanúgy elektronikus kereskedelemnek minősül, így a vevőt ugyanolyan jogok illetik meg, mintha nem személyes átvétellel kérte volna a terméket.

A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

RENDELÉSI MÓDOK

Megrendelés elküldése a webáruház felületéről
Lehetősége van vásárolni a Webáruházunkban található termék(ek) kiválasztásával, kosárba helyezésével és a megrendelés elküldésével. A vásárlás a webáruházban regisztráció nélkül is lehetséges, azonban ha több alkalommal is szeretne rendelést leadni, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Ezt az első vásárlás során az adatai kitöltése után a „Fiók létrehozása” rubrika bejelölésével, és egy jelszó megadásával teheti meg. A webáruházunkban vásárlók, és regisztrálók a regisztráció során kötelesek pontos és valós adatokat megadni.

Megrendelés menete a webáruházban
1) Termék kiválasztása és kosárba helyezése
A kiválasztott termékek megvásárlását a Kosárba gombra való kattintással kezdeményezheti.

2) Kosár megtekintése
A kosár tartalma azonnal megtekinthető, miután árut helyez bele.
A Kosárban a kiválasztott termékek és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető (a Kosár gombra kattintva), illetve tetszés szerint módosítható, törölhető.

3) Továbblépés a pénztárhoz
A böngészés befejezése után a megrendelés véglegesítése következik. Ha a Kosár menüpontra kattint, az ekkor megjelenő „Továbblépés a pénztárhoz” gomb megnyomásával juthat el a számlázási és szállítási adatok megadásához.

4) Adatok kitöltése
A megrendelés mindaddig nem kerül feldolgozásra, amíg a számlázáshoz és kiszállításhoz szükséges adatait nem adta meg. Hogy csomagja akadály nélkül célba érjen, kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet. Különösen fontos, hogy olyan címet és (mobil) telefonszámot adjon meg, amelyen napközben is el lehet érni. A szállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk, amelyen a címe megegyezik a szállítási címmel. Amennyiben a szállítási cím és a számlázási cím nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Az adatok kitöltésével, így ráutaló magatartással kifejezetten hozzájárul adatai kezeléséhez. Az adatok kezeléséhez kapcsolódó részletes tájékoztatónkat itt is elérhet: Adatvédelmi tájékoztató

Amennyiben korábban már regisztrált az oldalunkon, és bejelentkezett, az adatokat automatikusan kitölti a rendszer. Kérjük, minden esetben ellenőrizze az adatok pontosságát!

5) Fizetési mód kiválasztása
A számlázási és szállítási adatok megadása után a képernyő alján választhatja ki a szállítási és a fizetési módot.

6) Rendelés elküldése
A megrendelést a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheti és küldheti el.

7) Megadott e-mail cím megtekintése
A rendelés leadásáról és elfogadásáról visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk.
Ha vállalt rendelésből eredő kötelezettségünket készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni, erről haladéktalanul tájékoztatjuk e-mailben.

8) Megrendelést megerősítő válasz e-mail elküldése
A megrendelés elküldése után a megadott e-mail címre igazolást küldünk a rendelés részleteiről.
A Megrendelés módosítására, illetve törlésére ekkor még van lehetősége melyben a módosítandó/törlendő rendelés adatainak (eredeti rendelés visszaigazolásának időpontja, megrendelő adatai) megadása is szükséges.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18 óráig. Ezen az időponton túl is van lehetőség a megrendelés leadására, amely ebben az esetben az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A “DR. MOJZES” BT. nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

TERMÉK ÁTVÉTELE
Személyes átvétel : 6500 Baja, Viola u. 4. /Előzetes időpontegyeztetés szükséges/

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
A megrendelt termékeket Posta futárszolgálattal szállítjuk.

A szállítás díja egy csomag esetén:

Házhozszállítás előre utalással:
A szállítás díja 1200 Ft.

Házhozszállítás utánvéttel: +300 forint.

15.000 Ft ft feletti rendelés esetén díjtalan házhoz szállítás!

Amennyiben az utánvétes szállítást választott, a megrendelt termékek ellenértékét és a szállítás költséget, a csomag átvételekor kell rendezni a Posta futárral, a megrendelés elküldésekor.

Ha az előre utalás lehetőségét választja, a kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
A termék ellenértékét ezesetben a követező számlaszámra kérjük utalni: 51100067-10003750-00000000
A csomagban megtalálható számla tartalmazza a szállítás költséget, és a termékek részletezését is.

Szállítási határidő: A megrendelést követő 3-5 napon belül /munkanap/ adjuk át a Posta Futárszolgálatnak a csomagot, amely maximum két munkanap alatt kézbesíti a megadott címre.

Megrendelés lemondása/módosítása:
Megrendelését lemondhatja/módosíthatja az ügyfélszolgálatunknak küldött elektronikus levélben a lehetőségekhez képest a legrövidebb időn belül, de a megrendelés leadásától számított max. 24 órán belül. Regisztrált vásárlóink a megrendelések állapotát figyelemmel kisérhetik a ‘Fiókom’ menüpontban.

Sikertelen kézbesítés:
A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Megrendelőt terhelik. A Termék újraküldését minden esetben előre utalás esetén biztosítjuk.

Termék cseréje:
Kérjük, hogy megrendelés előtt bizonyosodjon meg a termék paramétereiről (……….), ha bizonytalan a megrendelni kívánt termékkel kapcsolatban, kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal, segítünk. Írjon e-mailt az info@shineface.hu címre, vagy keressen a +36 20 507 4714 telefonszámon. A megrendelésnek megfelelően leszállított termék cseréjére nincs lehetőség.

Felelősség korlátozása:
Webáruházunk nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
– Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon a Webáruház weboldalára, ott megrendelést adjon le.
– A számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

CSOMAGOLÁS
Szállítás esetén termékeinket megfelelő méretű papírkartonba csomagoljuk, a csomagolás költségét magunkra vállaljuk. Minden csomagunk esetén garantáljuk, hogy megfelelően kezeljék azokat a szállítás során. Ha a futárszolgálat hibájából mégis sérülne a csomag, azt térítésmentesen cseréljük.

FIZETÉS MÓDJA
– Személyes átvételkor a helyszínen készpénzben vagy előre utalással,
– Házhozszállítás esetén átvételkor utánvéttel vagy előre utalással.

ELÁLLÁSI JOG

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ebben az esetben “DR. MOJZES” BT. köteles a 14 napon belül termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli. Kibontott vagy láthatóan sérült terméket higiéniai okok miatt nem áll módunkban kicserélni vagy a termék árát megtéríteni!

* Termékeink bőrbarát alapanyagból készülnek, ennek ellenére amennyiben a termék használata során irritációt tapasztal, hagyja abba a termék használatát.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

SZAVATOSSÁGI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK MÓDJA